Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Rutine for einingar og personalavdeling ved tilsetjing og avslutning av arbeidsforhold i Øygarden kommune

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Rutina gjeld for alle med tilsetjingsmynde/personalansvar.

Ved tilsetjing av ny medarbeidar:

  • Sentralarkiv. opprettar arkivsak i WebSak når søkjar har takka ja til stillinga
  • Personalavd. legg inn i arkivsaka på WebSak sjekkliste leiar skal nytta for nytilsette og momentlister for prøvetidssamtalar etter 2,5 og 5 mnd.
  • Informerer leiar via e-post om kva arkivsaknr. den tilsette har i WebSak.

Oppseiing/avslutning av arbeidsforhold:

  • Oppseiinga skal sendast til personalavdelinga og vil få eige arkivsaknr i WebSak
  • Personalavd. sender svarbrev til den tilsette og stadfestar sluttdato
  • Personalavd. legg inn i oppseiingssaka invitasjon til sluttsamtale og skjema for sluttsamtale som leiar skal nytta ved gjennomføring av slik samtale
  • Personalavd. legg inn i same arkivsak. sjekklista leiar skal nytta når ein tilsett sluttar
  • Informerer leiar via e-post om kva arkivsaknr. oppseiinga har i WebSak

Det betyr at rutina er to-delt:

Du som leiar og personalavdelinga arbeidar begge i same WebSakdokument. Ved tilsetjing skal du arbeida med dokument i arkivsaka med tittel arbeidsavtale. Ved avslutning av arbeidsforhold/oppseiing vert det oppretta eiga arkivsak som gjeld oppseiing. Som nemnd ovanfor vil personalavdelinga legge inn dei dokument som skal nyttast, og i begge høve sende deg arkivsaknr. på e-post.

Ved tilsetjing: Sjekkliste og momentliste for prøvetidssamtale 1 og 2 (skjema i WebSak)

Ved oppseiing: Invitasjon til sluttsamtale, skjema for sluttsamtale og sjekkliste (skjema i WebSak)

Rong 05.02.13

Personalavdelinga