Rutina gjeld for alle med tilsetjingsmynde/personalansvar. Ved tilsetjing av ny medarbeidar:
- Sentralarkiv. opprettar arkivsak i WebSak når søkjar har takka ja til stillinga
- Personalavd. legg inn i arkivsaka på WebSak sjekkliste leiar skal nytta for nytilsette og momentlister for prøvetidssamtalar etter 2,5 og 5 mnd.
- Informerer leiar via e-post om kva arkivsaknr. den tilsette har i WebSak.
Oppseiing/avslutning av arbeidsforhold:
- Oppseiinga skal sendast til personalavdelinga og vil få eige arkivsaknr i WebSak
- Personalavd. sender svarbrev til den tilsette og stadfestar sluttdato
- Personalavd. legg inn i oppseiingssaka invitasjon til sluttsamtale og skjema for sluttsamtale som leiar skal nytta ved gjennomføring av slik samtale
- Personalavd. legg inn i same arkivsak. sjekklista leiar skal nytta når ein tilsett sluttar
- Informerer leiar via e-post om kva arkivsaknr. oppseiinga har i WebSak
Det betyr at rutina er to-delt: Du som leiar og personalavdelinga arbeidar begge i same WebSakdokument. Ved tilsetjing skal du arbeida med dokument i arkivsaka med tittel arbeidsavtale. Ved avslutning av arbeidsforhold/oppseiing vert det oppretta eiga arkivsak som gjeld oppseiing. Som nemnd ovanfor vil personalavdelinga legge inn dei dokument som skal nyttast, og i begge høve sende deg arkivsaknr. på e-post. Ved tilsetjing: Sjekkliste og momentliste for prøvetidssamtale 1 og 2 (skjema i WebSak) Ved oppseiing: Invitasjon til sluttsamtale, skjema for sluttsamtale og sjekkliste (skjema i WebSak) Rong 05.02.13 Personalavdelinga |