Arkivserie: |
Barneverntjenesten |
Daglig ansvar: |
Barnevernstjenesten / arkivleder |
Arkiv: |
Objektarkiv/Klientarkiv |
Journalførende enhet: |
Barnevernstjenesten |
Innhold: |
Alle dokumenter tilhørende barnevernssaker som er mottatt eller sendt fra barneverntjenesten etter 24. juni 2016 finnes kun i elektronisk arkiv.
I barnevernets klientmapper hvor dokumenter er mottatt eller sendt ut fra barneverntjenesten før 24. juni 2016, er det lagt inn ett skriv i klientmappen som informerer om oppstart av elektronisk arkiv fra den dato.
Barneverntjenesten tok i bruk digital post via KS svarUT den 28. august 2017.
|
Tilgang for: |
Jfr. Offentlig regelverk - Barnevernstjenesten og Arkivtjenesten |
Ordning: |
Fødselsdato |
Periode: |
24. Juni 2016 |
Oppbevaringsmedium: |
Elektronisk
|
Fysisk plassering: |
|
Overføring: |
|
Kassasjon |
|
Antall år til kassasjon |
|
Type: |
|
Kassasjonshjemmel: |
|
Merknader: |
|
Produsert i elektronisk system: |
Visma Samhandling Arkiv (VSA) - Lokalt
|
Godkjent av: |
|
Dato: |
05.02.2018 |