Utvalsaker: Overordna prinsipp: Alle utvalsaker skal klarerast med rådmannen på førehand, dette gjeld også saker til administrasjonsutvalet. Formulering og skriving av vedtak:
- Vedtak i utvalsaker som skal vidare til kommunestyret for endeleg vedtak skal ha overskrift: "Samrøystes framlegg til vedtak: - (event. Framlegg til vedtak mot ..... røyster)"
- I saker som skal til kommunestyret skal vedtaket opnast med "Kommunestyret godkjenner ......."
- Vedtak i administrasjonsutvalet skal opne med "Administrasjonsutvalet godkjenner ......."
- Skal saker oversendast frå utval til administrasjonen (rådmannen) for vidare arbeid, skal dette stå i vedtaket.
- Administrasjonen kan ikkje formulere framlegg til vedtak i møtet. (Men kan gi råd/bistand til politikarane.)
- Vedtaktekst må ikkje vise til anna vedtak utan at dette er referert.
- Alle framlegg til vedtak og endelege vedtak skal stå i hermeteikn.
Føring av møtebøker:
- Utforminga skal følgje fastsett mal i sak-/arkivsystemet.
- All saksbehandling i møtet skal førast i møteboka.
- Innstillingstekstar skal ikkje endrast etter møtet.
- Utsette saker skal ha med all tekst frå tidlegare behandling.
Saksbehandling når utvala er høyringsinstans:
Det skal leggjast fram ei felles sak til alle utvala, der alle sider er vurderte, og der det er drøfta fram ei felles innstilling frå administrasjonen/rådmannen. Det kan gå på omgang mellom kommunalsjefane å ta hovudansvar i slike saker.
Originaldokumenta skal følgje saka. Saker vert arkiverte på den avdelinga der det er gjort endeleg vedtak. |