Dokumentsenteret skal åpne og journalføre inngående post.
- Papir blir stemplet og påført nødvendige opplysninger
- E-post fra sentralt postmottak samt digital post via SvarInn og Altinn journalføres
- Saksdokumentene blir klassert etter arkivnøkkelen
- Dokumentsenteret journalfører og skanner saksdokumentene og knytter de til eksisterende saker eller oppretter nye
Post- og dokumenthandsaming
Skanning
Når posten er sortert skal arkivverdige dokument skannast umiddelbart.
Dokumentsenteret registrerer den innkomne posten i arkivsystemet og kontrollerer følgjande:
- at alle mottekne dokument er skanna og arkivert
- at alle sider er komne med i kvart dokument
- at skanninga er kvalitetsmessig god nok
- at opplysningane i skanna dokument samsvarar med opplysningar i journalen
Offentleg journal - MRFK praktiserer prinsippet om meiroffentlegheit
Den offentlege journalen gjev oversikt over alle inn- og utgåande brev, samtidig som konfidensielle opplysningar er skjerma for innsyn.
Dokumentsenteret skriv ut offentleg journal hver morgen. Denne blir publisert ca kl 1400 for foregåande dag. Dokumentsenteret kvalitetssikrar journalen - av to personar.
Restansar - post
Dokumentsenteret skal ha melding når nokon seier opp eller begynner i fylkeskommunen. Dette er den einskilde etat-/avdelingssjef sitt ansvar.
Når ein person har sagt opp skal dokumentsenteret skrive ut ei oversikt over kva dokument som ikkje er ferdigbehandla (restanseliste).
Dersom ein annan saksbehandlar skal overta dei ikkje avslutta sakene/dokumentene må dokumentsenteret ha melding om dette.
Utlånskontroll
Ved utlån av dokument/saker tar saksbehandlar kontakt med dokumentsenteret. Det skal kun lånast ut heile saker.
Ved utlån av saker frå fjernarkiv må det takast kontakt med dokumentsenteret.
Det er innstallert kortleser på døra til fjernarkivet, og det er kun et utvalg av personer som har tilgang.
Utlånstida er 4 veker. Saksbehandlar plikter å returnere saksmappa innan denne fristen. Ønskjer ein å oppbevare saka/dokumentet lenger, skal dokumentsenteret ha melding om dette. Ved retur kontrollerer dokumentsenteret at saksmappa inneheld dei dokumenta som skal vere der.
Når saker blir lånt ut, skal det fyllast ut utlånskort.
Ved retur av dokumenta skal utlånskortet takast bort.
Saksmapper skal ikkje lånast ut til eksterne brukarar.
Postfordeling
Avdelingsleiar på avdelinga har ansvaret for dagleg gjennomgang av motteken post i det elektroniske arkivet.
Vedkomande skal:
- kontrollere at saksopplysningar og journalopplysningar er rette
- utføre offentlegvurdering. Journalpostar og saker som blir unntatt skal registrerast i systemet med lovheimel og tilgangskode. Ein må dessutan sørge for å skjerme personnamn og liknande i saks- og dokumenttittel, mottakar/avsendar, og klassering dersom naudsynt. Det skal gjerast ei ny vurdering av dokumenta dersom det på eit seinare tidspunkt ligg føre krav om innsyn.
Saksbehandlar skal kontrollere at journalpostane er knytt til rett sak, at saka har rett klassering og offentlegvurdere sak og journalpost.
Saksfordelar/leiar og saksbehandlar fører sjølv inn eventuelle rettingar i journalen.
Avslutta saker
Saksbehandlar skal sette status F - Sak ferdig fra saksbehandler når ei sak er klar til å avsluttast. Dokumentsentert avslutter saka.
Før avslutting må alle journalpostane vere avskrivne. Dersom saksbehandlar ønskjer å opne ei avslutta sak skal ein kontakte dokumentsenteret. Avslutta saker frå før 2007 åpnes ikke (Sak)
Interne dokument og notat
For korrespondanse mellom avdelingar/seksjonar som er knytt til ephorte nyttar ein dokumenttypane X og N.
Journalføring i fagsystema
Her skal det førast inn rutiner for journalføring i fagsystema i organisasjonen, dersom slike finst. Det skal vere rutiner for kven som journalfører i systema og kva for system dette gjeld.
Laster...